Veelgestelde vragen
Bestellen
Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig:
- Ga naar het gekozen product en selecteer de opties zoals kleur en maat (indien van toepassing).
- Klik vervolgens op de gele knop 'in winkelwagen'.
- Ga verder met winkelen en voeg nog producten toe of open je winkelwagen om te bestellen.
- Doorloop de stappen en vul je gegevens in. Heb je al een account bij Beewear? Log dan in zodat je gegevens automatisch ingevuld worden.
- Kies de gewenste betaalmethode en reken af om je bestelling te bevestigen.
- Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail zodra je bestelling succesvol is geplaatst.
Indien je bestelling door ons nog niet in behandeling is genomen of verzonden is, kunnen we in bepaalde gevallen nog annuleren of wijzigingen doorvoeren. Neem contact op met onze klantenservice om de aanpassingen te bespreken.
Onze klantenservice bestaande uit product- en service experts staan voor je klaar. Stel je vragen via WhatsApp, live chat of per e-mail. Tijdens de kantooruren kan je onze klantenservice ook telefonisch bereiken.
Betalen
Wij bieden onderstaande betaalmethoden aan:
- iDeal
- Bancontact / Mister Cash
- Visa
- Mastercard
- Bankoverschrijving
- Cadeaukaart
Achteraf betalen is enkel mogelijk voor B2B-klanten en dit na goedkeuring.
Je factuur wordt steeds per mail verzonden. Daarnaast kan je ook je facturen downloaden via jouw persoonlijk account.
Je ontvangt een orderbevestiging wanneer jouw bestelling goed ontvangen én betaald is. Wanneer je kiest voor bankoverschrijving ontvang je de orderbevestiging pas wanneer wij het bestelbedrag ontvangen hebben.
Zie je geen transacties op je rekening? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan de bestelling opnieuw plaatsen.
Verzenden
Online bestellingen vanaf € 100,00 excl. btw profiteer je van gratis verzending.
Online bestellingen onder de € 100,00 excl. btw, betaal je € 7,50 excl. btw in België en € 9,50 excl. btw in Nederland.
We werken met betrouwbare partners zoals bpost, GLS en PostNL.
Ons platform kiest steeds de meest duurzame keuze afhankelijk van je bestelling.
Een bestelling is niet compleet wanneer de inhoud van uw pakket niet overeenkomt met de artikelen op de pakbon.
Wanneer je bij ons meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat deze in meerdere zendingen naar je opgestuurd worden.
Toch iets mis? Geen zorgen, neem contact op met onze klantenservice. We kijken het samen even na!
Wanneer je bestelling verzonden wordt, krijg je steeds een automatische e-mail met de track & trace gegevens van je zending.
Via de unieke link in de mail kan je ten allen tijde je zending live volgen.
Retourneren
We hanteren een retourtermijn van 14 dagen. Je mag de producten thuis voelen, passen en bekijken zoals in een fysieke winkel, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze ontvangen hebt. Bekijk steeds onze retourvoorwaarden.
Maak je retour gereed voor verzending. Verpak altijd het product in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus nooit direct op de productverpakking. Gelieve de retourbon, dewelke u zal ontvangen na goedkeuring van uw aanvraag voor retour, in het pakket te steken. U kan de retourzending zelf regelen of gebruik maken van ons handig retourportaal.
Zodra we jouw retourzending in ons magazijn ontvangen hebben, wordt deze binnen de 5 werkdagen verwerkt. Als je retour voldoet aan onze retourvoorwaarden zal de terugbetaling binnen de 5 werkdagen teruggestort worden via dezelfde betaalmethode als waarmee de oorspronkelijke bestelling werd betaald.
U ontvangt na elke retour die door ons werd verwerkt een creditnota dewelke het juiste bedrag vermeldt.
Retourkosten zijn variabel afhankelijk van uw bestelling. Toch nog vragen of twijfels? Neem contact op met onze klantendienst.
Antwoord niet gevonden? Stel ons je vraag!
Stel je vraag per mail, telefoon, livechat, WhatsApp en ontvang snel je antwoord.